Minun nimeni on Heli Kauppinen. 

Olen Mikkelin kaupunginvaltuuston jäsen. 

Puolueeni on Vihreät. 

 

Olen opiskellut hieman selkokieltä.

 

Olen 43-vuotias.

Minulla on kaksi lasta. 

Olen töissä Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulussa. 

Ammattini on viestintäsuunnittelija. 

 

Puolustan lapsia ja nuoria. 

Erityistä tukea tarvitsevat ihmiset ovat minulle tärkeitä.

Kaikkien pitää saada palveluita, joita he tarvitsevat.

 

Viestinnän tulee olla sellaista, että kaikki ymmärtävät sen.

Myös kuulovammaisten ja näkövammaisten pitää saada tietoa. 

Kaikkien pitää saada osallistua päätösten suunnitteluun.

 

Myös puhdas luonto on minulle tärkeä.

Meidän täytyy pitää huolta maapallosta. 

Myös Mikkelissä tehdään paljon päätöksiä, jotka vaikuttavat ympäristöön. 

 

Haluatko lisätietoa minusta?

Voit laittaa minulle sähköpostia. 

Osoitteeni on heli.kauppinen@vihreat.fi

Kun lähetät minulle sähköpostia, voit laittaa puhelinnumerosi siihen. 

Voin sitten soittaa sinulle, jos haluat niin.

 

Tästä näet selkokielen osaamismerkkini.

 

Heli torilla kyltin kanssa, kyltissä lukee "Suomen luonto" ja sen perässä sydän. Taustalla näkyy nuoria.